FAQ
Aan de hand van animaties met audio werken de docent en de klas stapsgewijs door de training. De docent hoeft daardoor niet te doceren, maar neemt de rol van gespreksleider aan. Dit zorgt ervoor dat de docent de inhoud van de training niet zelf hoeft te beheersen.
Docenten, en in het bijzonder mentoren, kennen hun leerlingen het beste. Hierdoor weten zij wat de leerlingen nodig hebben en kunnen zij hun keuze voor een bepaalde training daarop afstemmen. Op hun beurt leren de docenten hun leerlingen nog beter kennen door deze training. Het zou zonde zijn als deze kennis bij een externe trainer terecht komt in plaats van bij de eigen docent.
Onze digitale leeromgeving is bewust eenvoudig gehouden, zodat deze in de klas zo min mogelijk vertraging oplevert en weinig voorbereiding vraagt van de docent. Bovendien komen wij op school langs om de docenten uit te leggen hoe de digitale leeromgeving werkt en hoe ze onze trainingen kunnen inzetten.
Heb je jouw antwoord niet in bovenstaande vragen gevonden? Bekijk dan onze gehele FAQ pagina.
